Czy przepływomierz już niedomaga ? prośba o ocenę logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • niao
    Classic
    • 2010
    • 23

    Czy przepływomierz już niedomaga ? prośba o ocenę logów

    PAOLO ESCO, a jak idzie się dogadać w I z tubylcami?
  • lolo
    Classic
    • 2009
    • 39

    #2
    Czy przepływomierz już niedomaga ? prośba o ocenę logów

    Witam
    Pacjent O1 1.9 AHF z czipem dawno temu (w zasadzie jak był nowy), przebieg 270kkm, EGR zaślepiony.
    Fachowcy zerknijcie na logi pod kątem przepływomierza i ogólnie co tam słychać w silniku, robiłem duży przegląd przed wyjazdem wakacyjnym łącznie z logami

    Log (15 - 011)
    Log (16 - 010)
    Log (17 - 008)
    Log (18 - 004)
    Log (19 - 003)
    Log (20 - 001)
    Log (21 - 000)
    Log (22 - 003,010)
    Log (23 - 003,011)
    Log (24 - 003,008,011)
    Log (25 - 008,011)

    Z góry dzięki

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      W sumie nic złego z tych logów nie wynika. LMM wyglada na dobry - aczkolwiek "modyfikacja" uniemozliwia jego dokladną ocene.

      Pomijając ten kiepski czips (wyglada na gotowiec), ktory siedzi w sterowniku... w samych logach nie widac nic złego.
      Uzupelnij statyczne i statyczne Basic Settings
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        Re: Czy przepływomierz już niedomaga ? prośba o ocenę logów

        Zamieszczone przez lolo
        Witam
        Pacjent O1 1.9 AHF z czipem dawno temu (w zasadzie jak był nowy), przebieg 270kkm, EGR zaślepiony.
        Fachowcy zerknijcie na logi pod kątem przepływomierza i ogólnie co tam słychać w silniku, robiłem duży przegląd przed wyjazdem wakacyjnym łącznie z logami

        Log (15 - 011)
        Log (16 - 010)
        Log (17 - 008)
        Log (18 - 004)
        Log (19 - 003)
        Log (20 - 001)
        Log (21 - 000)
        Log (22 - 003,010)
        Log (23 - 003,011)
        Log (24 - 003,008,011)
        Log (25 - 008,011)

        Z góry dzięki

        Logi sa oki ale "program" juz niekoniecznie.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • lolo
          Classic
          • 2009
          • 39

          #5
          Moje pytanie o przepływomierz wzięło się z własnej analizy grupy 003 i 008 na podstawie poradnika z forum. Pisza że 4 pozycja powinna być niższa niż 3 a u mnie jest najmniejsza w porównaniu do 3 i 2. Czy w przypadku modyfikacji nie jest to już wiarygodne sprawdzenie ?

          A możecie mi powiedzieć ile mniej-więcej może kosztować poprawa tego co było zrobione w sterowniku, tak aby to miało ręce i nogi ?

          (logi statyczne postaram się wieczorem wrzucić)

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Zamieszczone przez lolo
            Moje pytanie o przepływomierz wzięło się z własnej analizy grupy 003 i 008 na podstawie poradnika z forum. Pisza że 4 pozycja powinna być niższa niż 3 a u mnie jest najmniejsza w porównaniu do 3 i 2. Czy w przypadku modyfikacji nie jest to już wiarygodne sprawdzenie
            A no nie jest - bo u Ciebie limiter dymu ustawiony jest "na sztywno" pomijam fakt, ze paliwo leci jeszcze "bokiem" - ot jak to w gotowcu.
            Ma lecieć wszystkimi dziurami aby user czuł, ze fura się lepiej zbiera no i że dobrze wydał swoj hajs. :wink:

            Zamieszczone przez lolo
            A możecie mi powiedzieć ile mniej-więcej może kosztować poprawa tego co było zrobione w sterowniku, tak aby to miało ręce i nogi
            Napisz PW do tego usera http://forum.octaviaclub.pl/profile....profile&u=9995
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #8
              Geometria chodzi tak sobie średnio, EGR-zaślepiony?, Kąt wtrysku delikatnie można by poprawić reszta może być .
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • lolo
                Classic
                • 2009
                • 39

                #9
                Tak, EGR zaślepiony. Czy pracę kierownic można jakoś poprawić bez większej ingerencji ? Generalnie turbo nic nie robione od nowości, nigdy nie miałem notlaufu a jeżdżę raczej dynamicznie. Co do kąta wtrysku to regulacja na pompie ? czy lepiej nie ruszać ? co by się poprawiło przy idealnym ustawieniu ?

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #10
                  Zamieszczone przez lolo
                  Tak, EGR zaślepiony. Czy pracę kierownic można jakoś poprawić bez większej ingerencji ? Generalnie turbo nic nie robione od nowości, nigdy nie miałem notlaufu a jeżdżę raczej dynamicznie. Co do kąta wtrysku to regulacja na pompie ? czy lepiej nie ruszać ? co by się poprawiło przy idealnym ustawieniu ?
                  Prace kierownic da sie poprawić dobrym programem lub czyszczeniem-jeśli jest mocno zabrudzona. Nie miałeś notlufa bo Twoje turbo stosunkowo wolno wstaje-ale płynnie. Tak regulacja na pompie-kąt wtrysku poprawi "klepanie" silnika-jego kulturę pracy w tym przypadku.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #11
                    Nic nie kombinuj i nic nie zmieniaj... wszystko jest dobrze.
                    Pracy kierownic VTG nie oceniamy w 011 Basic Settings... :wink: co do tego logu nie ma zadnych zastrzezen.
                    Statyczny kąt wtrysku dobry.
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #12
                      Zamieszczone przez przemik
                      Pracy kierownic VTG nie oceniamy w 011 Basic Settings..
                      A gdzie?

                      Zamieszczone przez przemik
                      Statyczny kąt wtrysku dobry.
                      62 to dobry kąt wtrysku? raczej akceptowalny.
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • przemik
                        RS
                        • 2012
                        • 1610

                        #13
                        Zamieszczone przez rOBERTO795
                        Zamieszczone przez przemik
                        Pracy kierownic VTG nie oceniamy w 011 Basic Settings..
                        A gdzie?
                        w dynamicznej 011 i 010 :wink:


                        Zamieszczone przez rOBERTO795
                        Zamieszczone przez przemik
                        uot;]Statyczny kąt wtrysku dobry.
                        62 to dobry kąt wtrysku? raczej akceptowalny.
                        Rzuc okiem na 004 dynamiczną... tam widac, ze nic nie trzeba poprawiac...

                        Pozdrawiam serdecznie
                        Przemek
                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                        Komentarz

                        • rOBERTO795
                          RS
                          • 2009
                          • 3465
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #14
                          Zamieszczone przez przemik
                          Rzuc okiem na 004 dynamiczną... tam widac, ze nic nie trzeba poprawiac...
                          A jak sie ma dynamiczny kąt wtrysku do statycznego?

                          Zamieszczone przez lolo
                          w dynamicznej 011 i 010 :wink:
                          Nie do końca się zgodze :P
                          W/g mnie to turbo wstaje za wolno.

                          Ciesze sie natomiast że mamy różne koncepcje

                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz

                          Pracuję...